کلاس دوم ادب مدرسه راهنمایی حضرت ابوالفضل ( ع )
 
 

 

دِ نـَـه دِ یه تیکه کلام طنز اصفهانی واسه جواب دادن به جمله های غیر عادی …

 

فرق پ نه پ با د نه د : وقتی از پـ نه پــ استفاده می کنی یعنی مطلب خیلی واضح بوده همینطور الکی یه سوال بیجا کرده مثل این ( زنگ زدم اورژانس 115میگه آمبولانس میخوای قربان ؟میگم پــ نه پــ یه پلیس ۱۱۰ میخوام بقیشم آدامس بده !)) ولی وقتی از د نــ د استفاده می کنیم ،یعنی طرف اشتباه فکر کرده حالا تو می خوای درستشو بهش بگی

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 طرف مداركشو داده واسه ترجمه كه اقدام كنه واسه خارج.!.!.! بعد اومده خونه ما ميگم چايى ميخورى يا شربت؟؟؟ ميگه قهوه اسپرسو اگه دارى بيار !!!!!!!!!!!!!!! تو دلم گفتم :دِ نـَـه دِ هفته پيش كه خاكشيرو با كاسه سر ميكشيدى يادت نيست؟؟

 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

دارم میرم آنتالیا دوست دخترم میگه میشه عزیزم منم ببری ؟میگم د نـَـــــــــــه د مگه ادم با کباب میره تو چلو کبابی......

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مامانم میگه چرا اینقدر سرعت نت کمه ! میگم چون الان داریم از یولترا استفاده می کنیم!میگه : خوب ببندش ! میگم : د نه د ، اگه اینو ببندیم که باید بریم " سایت پیوندها " سوال شرعی بپرسیم !!

 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

خونه همسایمونو دزد زده بود....

زنگ زدم 110 میگم:الو...پلیس 110؟

میگه: پَـــ نـــ پَـــ راهنمای 118..بفرمایید!!

منم حرصم گرفت گفتم: میخواستم زنگ بزنم اُسکُلتون کنم...

گفت: دِ نـَــ دِ ...شمارت افتاده...وقتی اومدیم دم در خونتون میبینی کی اُسکل شده!!!!

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ همه تن چشم شدم….. . . “دِ نـَـه دِ ” . اصلش اینه: بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فکرنکن یاد تو بودم، کارنداشتم ول می گشتم!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

چاه کنه داشت چاه ميکند بعد از چند روز صاحبش بهش گفت : حاجي تعطيلش کن اين زميني را که براي ما ميکني که آب نداره ؟ گفت : دِ نـَـه دِ براي شما آب نداره واسه من که نون داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

حموم بودم، مامانم مي زنه به در مي گم بـــله ؟ مي گه حمومي ؟ مي گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اينجا لندنه، صداي منو از راديو بي بي سي مي شنوي.

ميگه : دِ نـَــــــه دِ در زدم بگم مهمونها اومدن دختراشون هم رفتن تو اتاقت داران با کامپيوترت کار ميکنند ، لباس و حوله ات رو هم از پشت در برميدارم که امشب رو لندن بموني تا فهم درست جواب دادن رو ياد بگيري، آها يه چيز ديگه احتمالا آبگرمکن رو هم خاموش ميکنم

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

طرف ميره عروسي ميبينه همه موبايل به کمر بستن . اونم يه کاغذ لوله ميکنه ميبنده به کمرش . يکي بهش ميگه يه کاغذ گير کرده به لباست, طرف ميگه دِ نـَـه دِ اين فکسه

براي ديدن ادامه متن بر روي ادامه مطلب كليك كنيد




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:33 :: توسط : علیرضاعابدی

 نظر دکتر شریعتی در مورد فقر را بدانید

اسلام بر خلاف مذاهب دیگری که توجیه کننده ی فقر را مناسبات زندگی اجتماعی میدانند، بزرگترین آموزش یافته ی مکتبش ابوذر میگوید: “وقتی فقر وارد خانه ای میشود، دین از درب دیگر خارج میشود” و یا پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) که بنیانگذار مکتبی است که همه ما مسلمانان به آن اعتقاد راسخ داریم چه شیوا و ساده بیان فرموده است: “من لا معاش له لا معاد له” کسی که زندگی مادی ندارد زندگی معنوی هم نخواهد داشت. چون؛ شکم خالی هیچ ندارد، جامعه ای که دچار کمبود اقتصادی و مادی است مسلماً کمبود های معنوی بسیاری خواهد داشت و آنچه را که در جامعه های فقیر، آنرا اخلاق و مذهب می نامند، متاسفانه معنویت در آن جایی ندارد.

 

میخواهم بگویم؛ فقر همه جا سر میکشد …

 

فقر ، گرسنگی نیست، عریانی هم نیست …فقر ،حتی گاهی زیر شمش های طلا خود را پنهان میکند…

 

 فقر ، چیزی را “نداشتن” است ؛ ولی آن چیز پول نیست ؛ طلا و غذا هم نیست …

 

فقر ، ذهن ها را مبتلا میکند …

 

فقر ، اعجوبه ایست که بشکه های نفت در عربستان را تا ته سر میکشد …

 

فقر ، همان گرد و خاکی است که بر کتابهای فروش نرفته ی یک کتابفروشی می نشیند …

 

فقر ، تیغه های برنده ماشین بازیافت است که روزنامه های برگشتی را خرد میکند …

 

فقر ، کتیبه ی سه هزار ساله ای است که روی آن یادگاری نوشته اند …

 

فقر ، پوست موزی است که از پنجره یک اتومبیل به خیابان انداخته میشود …

 

فقر ، همه جا سر میکشد …

 

فقر ، شب را “بی غذا”  سر کردن نیست …

 

 

 

 

 

فقر ، روز را “بی اندیشه” سر کردن است …



ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:33 :: توسط : علیرضاعابدی

 اي كه از عشق علي دم ميزني          بر يتيمان علي سر ميزني

 

 


یادمان باشدهر پس مانده اي که‌ زمین می اندازیم ، قامت یک نفر را خم میکند...



ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:30 :: توسط : علیرضاعابدی

 

 

 

به تازگی لیست کامل achievement های عنوان Hitman HD Collection منتشر شد که تمامی راهنمایی ها و ترفند ها برای به دست آوردن این achievement ها هم ترجمه شده به فارسی آماده شده است. این بازی  شامل نسخه های Hitman 2: Silent Assassin, Hitman: Contracts, و Hitman: Blood Money است در ۱ ژانویه ۲۰۱۳ برای PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

 

به ادامه مطلب رجوع کنید .


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:5 :: توسط : علیرضاعابدی

 

به ادامه مطلب بروید



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:3 :: توسط : علیرضاعابدی

 دانلود بازی   

Transformers Fall Of Cybertron – استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

Transformers Fall of Cybertron PC دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

 

dvd دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

به ادامه مطلب بروید



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:2 :: توسط : علیرضاعابدی

 

   
 

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰×۳۰۰۰ آماده شده اند . سایت دانلودها زیبا بودن این تصاویر را تضمین می کند !

| به همراه دانلود در دو پارت مجزا |

 

Best HD Wallpapers مجموعه 320 واليپير ديدني با موضوعات مختلف Best HD Wallpapers

 

 

caution مجموعه 320 واليپير ديدني با موضوعات مختلف Best HD Wallpapers توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password مجموعه 320 واليپير ديدني با موضوعات مختلف Best HD Wallpapers پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 320 واليپير ديدني با موضوعات مختلف Best HD Wallpapers لینک دانلود ۱۶۰ والپیپر اول – ۱۵۵ مگابایت لینک کمکی

download مجموعه 320 واليپير ديدني با موضوعات مختلف Best HD Wallpapers لینک دانلود ۱۶۰ والپیپر دوم – ۱۶۷ مگابایت | لینک کمکی


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:1 :: توسط : علیرضاعابدی

 

دانلود نرم افزار ساماندهی آیکون های دسکتاپ Stardock Fences v2.01

دانلود نرم افزار ساماندهی آیکون های دسکتاپ Stardock Fences v2.01

گاهی اوقات شلوغ شدن صفحه دسکتاپ رایانه به دلیل زیاد شدن آیکون های روی آن یکی از مشکلاتی است که تعداد زیادی از کاربران دارند. هنگامی که صفحه دسکتاپ از آیکون ها پر می شود، پیدا کردن یک برنامه یا فایل خاص مشکل میشود و کاربر باید برای پیدا کردن آن زمان زیادی را صرف کند. نرم افزار Stardock Fences، یک نرم افزار کاربردی و مناسب برای چنین کاربرانی است که می خواهند از شر آیکون های مزاحم و شلوغ شدن آنها جلوگیری کنند. توسط این نرم افزار می توانید به دلخواه چیدمان های خاصی به آیکون های بدهید تا علاوه بر زیباتر کردن دکستاپتان، پیدا کردن فایل ها بر روی آن ساده تر نیز باشد. این نرم افزار در اصل آیکون های شما را در گروه های مختلفی دسته بندی می کند تا پیدا کردن آنها در این گروه ها ساده تر شود. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار را از سایت بلاگسل با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

دانلود |

| حجم فایل : ۱۱٫۳ مگابایت|

| رمز فایل : www.masterdl.com |


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:0 :: توسط : علیرضاعابدی

  

Square-Enix و Crystal Dynamics به تازگی تصاویر جدید و شگفت انگیزی از عنوان مورد انتظار Tomb Raider را به انتشار رساندند که می توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده فرمایید.

 

در این تصاویر زیبا می توان خطراتی که همیشه لارا را در بازی تهدید می کند و همچنین نمایی از گیم پلی ، مخفی کاری و اکتشافات در بازی را مشاهده کرد.

Tomb Raider در پنجم مارس ۲۰۱۳ برای pc ، ps3 و xbox 360 عرضه خواهد شد

File:TombRaider2013.jpg

TOMB RAIDER

به ادامه مطلب بروید



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:0 :: توسط : علیرضاعابدی

 

 

به ادامه مطلب بروید



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 18:50 :: توسط : علیرضاعابدی
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلاس دوم ادب مدرسه راهنمایی حضرت ابوالفضل ( ع ) و آدرس classadab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 17657
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1